Midsommar

 
 
 
 
 
I vanliga fall brukar vi ju vara i Gunnarskog på midsommar men i år var vi kvar i stan. Jag skulle jobba hela helgen också men dom planerna ändrade sig lite. Jag cyklade nämligen omkull på cykeln och stukade foten och tar mig numera runt med hjälp av kryckor. Det blir bättre och bättre för var dag som tur är.
Midsommar firades hemma hos mamma och Jim med grillat. En lugn och skön kväll och jag fick ta semester tidigare pga av foten då jag har första semesterdagen idag. Jag hoppas foten är bra till helgen för nästa vecka är det dags för Madonna konsert i Göteborg och Putte i Parken här i stan.
 
Nu ska jag göra det jag gjort de semaste dagarna. Lägga upp foten och läsa eller kolla film :)
 
Ha det fint!
 
 
 
 
Då jag inte kunde springa runt och leka agerade jag barnvakt till sovande Alicia :)
Bild från systers blogg.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så bra barnvakt på två vis...Det lugna och det lite mer busiga. :)Tack!

2012-06-25 @ 20:26:04
URL: http://jennyler.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad kul och hoppas att den kom fram hel och fin! Hade orignalpackningen från Danmark kvar och så försökte jag packa lite själv. :-)

Underbart söt liten krabat! Den där Newbieklänningen hade jag till Olivia när hon var nyfödd. ;-)

2012-06-26 @ 19:54:56
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0