The Queen!

 
 
 
 
 
 
Jag, syster och Maria var på Madonnas konsert på Ullevi i onsdags. Jag såg henne där 2009 så det kändes rätt fantastiskt att jag skulle få se henne igen. Vi hade läst innan att hennes konsert inte fått de bästa betygen och ibland var jag villig att hålla med. När hon var bra då var det riktigt bra men tyvärr mixade hon sönder en del av de gamla bästa låtarna. Slutet var absolut bäst. När hon körde Like a prayer med en gospelkör och hela Ullevi står upp och sjunger med kom tårarna faktiskt :)
Bara att se Madonna live är ju en dream come true för mig :)
 
Jag har inte den bästa kameran (tog ej med systemkameran)..men här är hon i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0