Ny vecka

 
 
 
 
 
 
Okej jag är jättedålig på att blogga jag vet. Sorry! Det händer inte så mycket här just nu. Det är mest jobb och OS för mig :) Idag på morgonen har jag tränat ordentligt för första gången efter semestern och den skadade foten. Jag kände tyvärr av den ändå trots att jag bara gick snabbt på löpbandet i lutning i 45 min. Men bättre än ingenting. Efter det blev det styrketräning ca 1 timme. Kändes så skönt efteråt och nu är det skärpning med träningen.
Under veckan blir det nog lugnt om inget spontant händer men till helgen ska jag till Karlskoga och träffa mina tjejer! Love! Hoppas ha lite roliga bilder att visa för er då :)
 
 
 
Dett sk det blir mycket mer av framöver :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0