Ut med julen





Jag är ledig idag och tog mig en skön sovmorgon. Igår fick jag gå hem tidigare från jobbet på grund av rejäl huvudvärk som gick ända ner i käkarna. Känner av huvudet lite idag men det är mycket bättre. Jag har passat på att städa bort julen. Vill så gärna göra om lite här hemma och fixa till med lite nytt. En personlig inredare vore nåt.
Har tagit fram lite nya kuddfordal i alla fall. Piffar alltid upp lite :)




Från Zara Home. Dessa ska vara i sovrummet när jag hittat ett vitt överkast som faller fröken i smaken :)




Fynd från Ullared





Nu ska jag slå mig ner i soffan med boken och slänga ett öga på skidorna på tv'n.
Hoppas ni har en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0