Borgvik

 
 
 
 
 
 
I lördags var jag, syster, mamma och småtjejerna till Borgvik och utställningen på Sliperiet. Fina glasskulpturer av Kjell Engman och vackra tavlor av ex Johan Rheborg, Nick Brandt, Amanda Ooms, Ronnie Wood och Karolina Nolin. Jag är bra sugen på att köpa en bild av Karolina Nolin. Vi får se :)
 
 
Fina glasskulpturer
 
 
Jag, Alicia och Mira tar en promenad på bryggan
 
 
 
Jag gillar svartvita bilder :)
 
 
Denna tavlan av Karolina Nolin föll mig i smaken. Vill man inte köpa stora bilder kan vissa av hennes tavlor köpas som småbilder. Jättefina!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Skulle oxå behöva köpa lite nya blommor... Våran husvakt hade glömt den biten med att vattna mina när vi var borta ...

2012-08-28 @ 09:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0