Tjejmiddag





Har precis kommit hem från en supergod middag hos Louise tillsammans med Sofia. Detta var andra gången jag åt musslor och det är nåt som jag fallit för tror jag. Även första gången var det Louise som bjöd mig på det.
Sommarens första glas rose' invigdes med.
Är mycket trött efter dåliig sömn i veckan så jag ska hoppa i pyjamas och sen sängen och läsa lite. I morgon är jag ledig och har inget annat på agendan än träning. Mycket skönt!

Sov gott!




Louise och lilla Elsa



Sofia sippar rose'



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det måste du ABSOLUT! Kid är verkligen en av mina favoritbutiker. Köket är helt OK men jag fanns ej med i bilden när det gjordes om. Hade gärna fått vara lite mer färg om jag hade fått bestämma. Men det fungerar ;-).

2011-05-09 @ 13:09:37
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0