One day off





Är otroligt trött efter helgens dubbla pass + två dagar efter det. I morgon är jag äntligen ledig. Har inget annat än träning och tvätt på agendan. Hoppas på lite sol så jag kan sitta ute med min bok och njuta.

Efter jobbet idag stannade jag till på stan. Tänkte unna mig nåt nytt men självklart hittade jag inget speciellt. Det brukar vara så när man bestämt sig för shopping. Kom hem med en t-shirt från herravdelningen på HM. den kostade bara 50 kronor :) Bra för fattig plånbok!
Jag hittade en jättefin klänning på Indiska som skulle va perfekt till Emma's 30 årsfest senare i maj. Tyvärr blev det inget köp då jag skulle ha behövt Small till överdelen och Medium till nederdelen. Så är det att vara rejält päronformad i kroppen!

Köpte med mumsig sallad från Mache' som jag njöt av i solen när jag kom hem. Somnade gott i sängen efter solstunden och vaknade när syster ringde och väckte mig vid 20.00 ca. Kan ärligt säga att jag låg kvar i sängen till för en stund sen. Nu har magen fått lite god youghurt med päron och kanel i. Ska snart bänka mig och titta på det där Eurovisionspektaklet och mumsa vindruvor.

Har även märkt att jag är på väg att förlora min röst. Hej kalle Anka rösten!

God kväll på er!





Ny tischa!




Fina mönstret på klänningen som tyvärr inte blev min



Kommentarer
Postat av: Oh So Glam

Ursnygg t-shirt! Jag var tvungen att inhandla exakt densamma under lunchen idag... gillar den lite lösa modellen! :-)

2011-05-12 @ 18:48:41
URL: http://ohsoglam.blogg.se/
Postat av: Kecka

Visst var de sköna :) perfekt i sommar.

2011-05-12 @ 21:39:49
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0