Lugna måndag





Måndag och ny vecka. En ganska skön vecka. Är ledig även idag och jobbar endast tisdag, onsdag och torsdag. På fredag bär det av till Oslo.
Jag tog mig en rejäl sovmorgon idag och gick inte upp förrän kl 11. Jag fixade lite god pasta med lax och räksås och sen åkte träningskläderna på. Halsen är inte riktigt 100% än men jag skulle hämta Mira kl 14 på förskolan så jag passade på att ta en powerwalk dit. Det började naturligtvis att regna när jag kom ner i hamnen men slutade som tur var efter en stund och solen kom fram och värmde blöta mig. Mira och jag tog en promenad hem i solen och räknade bilar :)
Jag har nyss kommit hem och ska göra lite kvällsmat. Korv med bröd och ett stort glas mjölk. Ingen lyx men gott och smidigt :)
Nu blir det slapp i soffan och vila nacken. Vaknade med nackont och jag är nästan 100 på att det är på grund av mina kuddar. Borde investera i nya. Pronto!

Trevlig måndag på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0