Good weekend





Jag har haft en bra helg. Var ute med Maria i fredags och kollade hockeyn på Pitcher's och drack lite gott. Härligt med VM-final ikväll :)
I går åkte jag till syster på morgonen för att ha en heldag med Mira. Syster och Patrik skulle på möhippa och svensexa. Mira och jag åkte ut till mamma där vi lekte massa och hade det skönt. Åkte hem på eftermiddagen och hade myskväll med lite morötter och dipp för Myran :) När lillan somnat bäddade jag ner mig i systers soffa, dippade chips och morötter och kollade ESC. Jag var dock så trött så jag somnade när poängen skulle delas ut så jag missade slutet.
Är nu hemma och kollar en häftig bronsmatch och är laddad för finalen där jag hoppas hoppas hoppas Sverige får med sig en guldmedalj hem.

Ha en bra kväll!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Tusen tack för mastodont barnpassningen!!! Tur att vi har dig! Kram!

2011-05-15 @ 21:13:27
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Kecka

Iiiingen orsak vet du :)Kram kram

2011-05-15 @ 21:37:57
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0