Dagens




Dagens humör: Lite seg men kroppen är på väg till sitt gamla jag tror jag :)
 
Dagens borde: Byta gardiner..men det tar jag en annan dag

Dagens frisyr: Slarvig tofs

Dagens smink:
Ingenting. Vem sminkar sig före en powerwalk??

Dagens klädsel: Träningskläder

Dagens favoritlåt: Lyssnar på Lars Winnerbäck..."Elden" har gått varm här hemma :)

Dagens planer:
Har tränat vilket var dagens mission, nu väntar jag in kvällens jobbpass

Dagens vill ha: Glass!

Dagens längtan: Sommaren! Kom nu!

Dagens beroende: Hmm..har nog inget idag :)

Dagens tråkigaste: Att jag fortfarande har ont i nacken

Helgens bästa: Åka till Emma i Oslo och fira hennes fölsedag

Helgens mest efterlängtade: Hmm..glo på norska killar kanske? haha

Dagens motto: You can't fix stupid!




Update: Inlägget har summertriska mellanrum när jag skriver det men kommer ut på bloggen lite ojämnt. Orka fixa!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe det finns att köpa på lite "bättre barer". Är den billig är det ofta skumvin med lite juice men ser man att prislappen närmar sig 150-200 så är det champagne. Ofta blandat med olika juicer som t.ex. ananas som det var på bilden :-).

2011-05-19 @ 20:57:43
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0