Vill ha sommar!





NU tycker jag att sommaren kan komma tillbaka till oss. Jag längtar efter sommarvärme och sol. Få ligga ute och sola med näsan i en bok, sitta på någon uteservering och äta och dricka gott, åka båtbuss, hänga ute med vänner och bara ja..njuta av svensk sommar. Så snälla sommaren, kom tillbaka!

Det är skönt med bara tre arbetsdagar denna vecka. Sommaren kommer bli tuff innan jag får gå på semester vecka 30. Ser så fram emot det. På torsdag kommer Kristin och Göran ner till syster och Patrik och på fredag åker vi uppåt i landskapet och firar Midsommar. Jag har tagit semester i helgen så jag ska verkligen njuta.
Här kommer vi tillbringa helgen :)










Kommentarer
Postat av: ida

ser härligt ut du..är riktigt avis!! vi har inga stora planer før midsommar..ut till lunedet och sen äta nåt gott..ta det som det kommer! ska komma in till dig så fort j-a kommer hit! så bokar vi resan!



puss å kram

2011-06-22 @ 14:08:34
URL: http://mittomina.devote.se
Postat av: Johanna

Gud så vackert! Vi firar inte midsommar i Norge men vi ska ha gäster för det och jag ska baka världens smarrigaste marängtårta. ;-)



De är köpta på en butik som heter Bohus. Superbra butik i Norge som finns lite varstans. Fick båda burkarna +krukorna i sovrummet för ca 180 SEK.

2011-06-23 @ 11:58:22
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0