Hot Hot!





Värmen har i stort sett gjort mig utslagen så under dessa två lediga dagar har jag inte gjort mycket mer än suttit vid min nya fläkt och läst eller kollat på tv. I morgon är det dags för jobb igen hela helgen. Om regnet drar bort ska jag kanske ta mig ner till bibblan och låna lite nya böcker.
Igår bokade jag och syster biljetter till Britney Spears konsert i oktober. Kul att ha lite att se fram emot. Härnäst blir det ev en tripp till Mia i Trollhättan nästa helg och sen är det ju Midsommar. Då far vi till Gunnarskog :)
Nu ska fröken ta och laga lunch.

Guda'!







Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Du är så välkommen!! Hoppas på fint väder så vi kan sola..äta god mat och dricka ett glas vin! :) (och klippa gräset) haha..

2011-06-10 @ 21:51:25
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Låter som en perfekt helg :)

2011-06-10 @ 22:28:50
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0