Fölsedag





Jag har haft en superbra födelsedag med toppenväder. Efter jobbet åkte jag med syster & co ut till mamma för lite solhäng och grillat. Så skönt att sitta i solen och bara ta det lugnt. Jag har ju redan fått min present i form av min nya tv men fick fina saker idag med.




Favvoparfym av syster, Patrik & Mira




Min styfar vet vad jag gillar för öl. Tack Jim! :)




Söt blomma från mormor




Fin blomma från mamma & co




Skönt med sommarvärme :)



Mira var på sitta vanliga glada humör :)

Tack för alla fina presenter, god mat och dryck. I morgon är det dags för ännu ett kalas hos mig på dagen med pappa, Inger, syster & co och på kvällen kommer vännerna. Kommer bli en bra helg detta :)

So long!!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser fram emot lite P-A-R-T-Y imorgon kväll! Kram!

2011-06-03 @ 23:05:10
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: Oh So Glam

Stort grattis i efterskott!

2011-06-07 @ 22:55:03
URL: http://ohsoglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0