Ny vecka



Har haft en bra helg. I fredags hade jag först tänkt mig en skön hemma kväll men förra grannen Sofie hämtade upp mig för lite mingel hemma hos dom för att sen hamna på Koriander. På lördag blev det en tripp till IKEA med syster och Ulrika och sen hängde jag hemma hos syster på kvällen. Vi åt räkor, drack lite vin och spelade spel. Blev en ganska tidig kväll för mig. Det var nog gårdagen som satt i lite ändå :) Jag är inte 20 längre hehe.

Jag har varit ledig idag med och har bara tagit det lugnt och grejat lite hemma. Har mycket roligt inbokat framöver. Fest hos Ulrika på lördag, ska till Emma i Oslo en helg och sen kommer Karlskoga-ligan hit i mars då vi ska se Mia Skäringer och umgås. Ska bli så kul!

Nu ska jag slänga ett öga på tv'n.

Gukväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0