Nytt




Igår fick jag en för tidig födelsedagspresent av familjen. En ny tv! Det var på tiden då jag haft en sån där tung burk. Den har visserligen hållit i över 10 år men jag fick väl göra som alla andra och fixa en platt :)
Jag fixade även ett abbonemang hos Com Hem och får testa en HIMLA massa kanaler i 3 månader. Det är säkert 100 kanaler och jag tittar igenom alla flera gånger om dagen. Har fastnat för djur och naturprogram. Just nu sitter och jag och slänger att öga på jungrutranornas flykt från kalla vintrarna i Mongoliet till värmen i Indien. Jag är ingen djur och natur människa direkt men jag kan fastna för såna dokumentärer. Sitta och stirra på myrornas parningsritualer eller nåt och gapa. Jag är mest fachinerad av att de lyckats filma olika händelser just DÅ!

Jaja, skitbra med ny tv! :)











Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha! Precis som jag! Naturprogram is the shit! Rekommenderar animal planet o programmet SPCA (alla olika städer). bra program! O även untamed and uncut. Animal planet är sjukt bra!

2011-02-26 @ 23:42:57
URL: http://j0ssse.blogg.se/
Postat av: ida

...aaaahhh ligger gärna med dig i soffan och gapar åt lite djurprogram snart... puss

2011-02-27 @ 19:06:38
URL: http://mittomina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0