Drömmar



När man har feber drömmer man tydligen konstigare saker än vanligt. Oftast så byter det mitt i och jag hamnar på nya platser med nya människor. I natt har jag bland annat drömt att:

- Jag var med i nån slags Transformers värld. Ingen film utan detta var på riktigt. Jag och Shia LaBeouf sprang runt och krigade mot och ihop med robotar från yttre rymden. Det var läskigt och coolt på samma gång.

- Jag skulle till gymmet men när jag kommer dit har det gjorts om till en illegal pokerlokal. Jag blir asförbannad men sen övertygar de mig att vara med och spela och jag sopar mattan med alla.

- Jag, mormor, mamma och nån mer som jag inte känner skulle GÅ till Dalarna. Det var nåt med en buss och andra konstiga saker som hände på vägen men minns inte riktigt vad.

- Jag yrar runt i en affär som även säljer vin och letar febrilt efter det goda mousserande vinet jag och Emma drack i Oslo sist. Träffar två killar från min gamla klass hemma i Kga. Jag hittar inte vinet utan köper chips och läsk istället.

- Jag sitter på nån uteservering när en gammal dam kommer fram till mig och skäller ut mig för att jag äter pommes frites. För jag "vet väl hur mycket kolydrater det är i dom". Tror det här med LCHF satt sig på skallen på mig. Trots att jag inte följer det så väl.

Jaja..febern är på väg ner och jag känner mig ganska okej. Det är sjukt tråkigt att vara hemma och jag klättrar typ på väggarna. Vill kunna träna. Men men nu ska jag kolla Alpina VM på 4:an!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Jenny Lernman

Ja jisses vad mycket skumt man kan drömma...

2011-02-17 @ 22:01:32
URL: http://jennyler.blogg.se.se
Postat av: Mia BF- 10 Mars 2011

Jag kan säga att man inte behöver ha feber för att drömma konstiga drömmar!! Har en helsjuk störd dröm som jag tänkt lägga upp på bloggen, men som aldrig blir av.. den är inte så lång.. men rolig!! :)

2011-02-18 @ 09:52:11
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Jag drömmer skumt för det mesta men när jag har feber blir det ännu knäppare. Mia, lägg upp drömmen vettja :)

2011-02-18 @ 11:03:44
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är inne i en period där jag drömmer i princip varje natt och ofta flera olika drömmar.



Det värsta är nog när jag drömmer att jag mot min vilja måste delta i någon dokusåpa alla BigBrother. Dessa nätter vaknar jag upp helt kallsvettig.

2011-02-18 @ 18:17:35
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0