Cozy day!




Då är det fredag och jag har verkligen njutit av att vara ledig denna veckan. I går sov jag hos syster för jag skulle ha Mira på dagen idag. Vi har lekt och busat, lagat god falukorv till lunch och myst i soffan med lite film. På efter middagen blev det lussekattsbak som vi mumsade på sen. Självklart med julmust till :)






Ikväll har jag hängt i soffan iklädd pyjamas och ätit grönsaker med dipp och kollat På Spåret. Jag ska nog ta min bok och krypa under täcket snart. Jag har två lediga dagar till att njuta av :)

Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Allt blir lite mysigare runt jul! :) Lussekatter och julmust liksom!!! MUMS!!

2011-12-18 @ 12:55:02
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0