My day off





Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbar hela påskhelgen. Jag gick upp vid 09.00 och tog milspromenaden. Kändes mycket skönt efteråt. Duschade och åt mat när jag kom hem och då slog tröttheten till. Höll på att somna i soffan men kl 13.30 skulle jag vara på kurs med jobbet så det var bara att masa sig upp och iväg. Efter kursen gick jag till bibblan och lånade två böcker och så köpte jag present till Mia's lilla Lexie som jag äntligen får träffa i morgon. Vad hon får tänker jag inte skriva för Mia läser ju bloggen och då skvallrar hon bara för Lexie ;) Ska ladda kameran och ta massa kort på lilltjejen.
Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa ut boken jag håller på med och sen får vi se om jag orkar med träning eller om det blir en soft kväll. Vi får se :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0