Kga-dag





Jag är precis hemkommen från Karlskoga och har just kommit i mina mysbyxor och munktröja. Var i gamla hemstaden för att hälsa på en av mina äldsta och bästa vänner Mia som fått en liten flicka. Var kul att träffa henne och hennes familj. Det blir så sällan. Innan vi åkte hem gick vi förbi för att hälsa på Ida också och hos pappa och Inger fick vi lite kvällsmat innan det var dags att hämta mormor och åka tillbaka till Karlstad. Nu ska jag titta lite på hockeyn på tv'n och sen blir det nog ett avsnitt eller två av Son's of Anarchy.

Godkväll!




Mira håller lilla Lexie :)




Lexie har det bra i Kristins famn




Morbror Erik försöker väcka en trött Lexie :)




Hela gänget!









Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, tack för idag. Så kul att ses.. som vanligt! :)

Kram

2011-04-21 @ 21:51:38
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för att du väljer "fulbilden" på Jenny. Hade du inga alternativ?

2011-04-21 @ 22:21:12
URL: http://jennyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0