Min helg



I fredags var jag lite sugen på utgång och glo på folk men jag somnade i soffan och sen hängde jag bara framför tv'n. I går åkte vi till Karlskoga och hälsade på pappa och Inger. Vi tog det lugnt, tände ljus på kyrkogården och åt god pizza på kvällen.
Idag fick jag träffa mina gamla kära vänner Ann och Camilla. Saknar dom massa. Vi satt och pratade massa och fikade. Mormor fick sig ett litet besök med innan vi åkte hem till Kd igen. Nu kollar jag Sporten på Tv4 mest för att få se Torres mål. Ska kolla "Inception" i sängen sen sova gott. Kvällen avsnitt av "The Event" får kollas på Svt Play senare i veckan. Tack för den uppfinningen!

För övrigt gillar jag nog inte den här kylan som slagit mot oss. Det har varit kallare i Kga än här tydligen. Okej det ska vara kallt och snö på vintern men jag brrr. Mörkret kan jag gilla ibland...på kvällarna när man får tända ljus och mysa. Jaja...

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Mia

Se där ja.. nu kom det äntligen en liten uppdatering! :) Kul å va i Kga.. jag åker dit till helgen. (kusin)Ullis och Petter ska ha dop för deras senaste tillskott Olovia på lördagen. Ska bli så mysigt att få träffa hela tjocka släkten igen.

Kram

2010-11-08 @ 10:29:48
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0