Idol i LLA



Igår var jag och syster på Idol i LLA. Vi fick sitta i mammas jobbs loge. Satt lite snett om scenen men det gjorde inget alls för vi fick se lite vad som hände backstage. Vi fick alltså en chans att ge Jay tummen upp för kilten innan tv-tittarna och de andra där ute i hallen fick se honom :)
Det var kul att se hur allt går till och det är skillnad på att höra allt live än på tv. Mest jubel fick Jay med Like a prayer. Jag hade gåshud från hårfästet till tårna och det är synd att det inte kom fram i tv-klippet vilket tryck det var i hallen och hur massa folk sjöng med. Klockrent! Alla är så bra och fast det inte är min stil så blev jag kär i Linneas blå klänning :)

Jag har ingen bra kamera men jag knäppte lite bilder ändå.







Kommentarer
Postat av: Jenny

Olle, Olle, Olle.... Eller... Jay, Jay, Jay!!! Nån av dom iallafall!

2010-11-21 @ 19:36:49
URL: http://jennyler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0