Lazy Sunday...yeah!



Maten hos mamma igår var mycket god. Grillad karré, annanas, tomat, paprika och mammas goda mozzarella och salami quesadilla. Vi kollade hockey och Mira underhöll oss med sit intresse för datorn. Klick klick!
Jag var sugen på att hyra film så jag och Patrik gick till Nöjesbutiken medans Jenny nattade Mira. Vi kollade "Närkontakt" och "Pelham 123". Jag somnade dock och såg inte den andra filmen. Bäddade ner mig på soffan efter filmerna och vaknade av Miras prat och sjungande kl 8.30 idag. Vi hängde lite innan mamma och pappa vaknade. Härlig promenad hem, god hemmagjord sallad och lååång powernap. Nu kollar jag hockeyn och ska försöka bli av med en grym huvudvärk. Är ledig imorrn och ska till tandläkaren, tvätta, förnya kort på Friskis och löpa rundan.

Jag kör för övrigt Robyn's "Fembot" och "Dancing on my own" för fullt. Robyn och jag tappade bort varann ett tag men har nog hittat tillbaka till varann :)

Hej på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0