Slappa söndagen



Jag har haft en mycket slapp söndag. Mesta tiden har spenderats i soffan med ögonen mot tv eller stängda för sömn. Har tittat på skidor och filmen "Percy Jackson och kampen om åskviggen". En okej Harry Potter typ film. Jag är inte så himla kräsen när det gäller film. Vill jag se en film så gör jag det, bryr mig inte om vad kritiker eller andra tycker. Jag ska snart lägga mig och titta på "Veronica decides to die" sen sova.
I veckan måste jag bli bättre med träningen. "Råkade" ställa mig på en våg i helgen vilket nog var helgens största misstag. Skärpning J!
Ångrar att jag inte tog ett kort på min outfit igår. Var helt nöjd med mina strumpbyxor med små hjärtan på tills jag i entren på Koriander skulle dra upp dom och drar sönder ett STORT hål långt upp på låret. Shit happens!

Sitter fortfarande och funderar på att klippa mig. Tänker lång lite taggig page. Ska bara sluta fega ur så kanske jag gör det.

Nu krypa under täcket och se film. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0