Sommarlista

Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Sverige...faktiskt! Är det en bra väder finns inget som slår svensk sommar.


2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Jag är en av dom som kan spendera timmar på stranden med näsan i en bok, med svalkande dopp och god glass.


3. Vad lägger du helst på grillen?
- KÖTT! Men grönsaker och halloumiost går bra med.

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag ska jobba hela sommaren men när de andra på jobbet kommer tillbaka tar jag semester. Åker gärna på en sista minuten resa eller nåt.


5. Dina bästa sommarfärger?
- Vitt och turkos.

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Västkusten. Det blåser som faan men det är vackert. Öland gillas med.


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Somrarna vid mormor och morfars sommarstuga. Bullerbyanda med roliga minnen och mycket skratt. Sen alla roliga stunder med alla andra barnen i kvarteret hemma i stan.


8. Havet, sjön eller poolen?
- Vilket som..bara det svalkar :)

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
 Magnum Temptation

10. Vart går din drömsemester?
- Jag åker gärna tillbaka till Hawaii men jag vill även bila genom USA och England, åka till Rom och andra stora städer i Europa. Australien, Kina och Japan lockar med.

Så..nu är det eran tur att göra en sommarlista!





Kommentarer
Postat av: Mia

Äsch...det blåser inte alls som fan på Västkusten! :)

2010-06-15 @ 08:57:51
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Jo du..mer än här i innlandet i alla fall :)

2010-06-15 @ 10:43:49
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0