Bra kväll




Gårdagens kusinträff blev mycket lyckad. Det dracks mojitos, åts pizza, ölkorv och chibba. Efter mycket pratandes, dansades på vardagsrumsgolv och glada skratt begav vi oss till BMB. De yngre fixades in (tack för det för en gångs skull) och väl inne blev det skumpa och Bacardi för fulla muggar. Alla var städade och glada och vi hängde ihop allihopa mer eller mindre hela kvällen. Salem spelade men jag är inget fan av honom så jag slängde bara nåt öga åt hans håll. Så man kan säga att man sett honom i alla fall :)

Idag ska jag husera i soffan med tv och bok som sällskap. Magen ska få sig lite omelett med. Det är dagen efter. Blir sällan bakis men däremot är jag hungrig hela tiden. Mot köket!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0