Fina dagen





Har varit i Älvsbacka utanför Molkom med syster, Mira och Patrik hela dagen. Pappa och Inger var där med husbilen precis vid en strand. De åts sill, potatis, grillad kyckling och potatissallad. Jag tog en prommis och fick övertrötta Mira att somna i vagnen sen hälsade på pappas gamla bekanta Erik och Lena som bor precis i närheten. Pappa och Erik har tävlat mycket i folkrace förr. Mira badade också i sjön för första gången :)
Somnade en timme i sängen när jag kom hem. Jag får se vad som händer ikväll. Det är ju trots allt fotboll på tv igen :) Min granne bjöd med mig ut så vi får se om jag hamnar ute i vimlet.

Kramen!



                                        Matdags




                              Hon somnade till slut....



           ...då passade moster på att ta kort på ett ankare




               Klart man ska ha egen liten campingstol!



Kommentarer
Postat av: idolf

ååå vad mysigt det ser ut..ni har ju liksom sommar..här har man växt fast i stormjacka och gummistøvlar..stor risk førfotsvamp i nordnorge...uuuu..

2010-07-10 @ 20:59:23
URL: http://mittomina.devote.se
Postat av: Kecka

Ida: usch usch! Tur du får komma ner hit snart. Jag har beställt SOL till Putte i parken :)

2010-07-10 @ 21:03:53
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0