Felling hot hot hot!



Jag brukar inte klaga på värme men nu är det lite varmt ute hörrni. På jobbet finns ingen bra luftkonditionering så det står fläktar här och där men det gör det samma. Svetten rinner längs ryggen ändå. Men men..summer is here. Har dock fått dåligt med solbränna men mina lediga dagar ska jag spendera ute om sola skiner :)

I morgon kommer bästaste Linda hit. Bestämdes helt fort och jag längtar för det var så länge sen vi sågs nu.  Jag bjuckar på kycklingröra med pasta när hon kommer hit, vi dricker lite vin och pratar massa goja...som vanligt. Lovely!

Welcome back to Kd Linda :)  








Kommentarer
Postat av: Linda

Well, thank you love. :)

2010-07-14 @ 07:19:58
Postat av: Mia

Ja, jag tackar gud för att jag har AC på mitt kontor. Men..man ska heller inte klaga. För det är ju sol vi vill ha på sommaren! :)

Kram

2010-07-14 @ 08:50:19
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Linda: You are veeery welcome:)



Mia: Precis..man ska inte klaga egentligen:) Men lite regn på nätterna hade vart skönt. Kram

2010-07-14 @ 15:38:51
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0