Hiding the sun



Jag älskar solen och är så glad att den tittar fram mer och mer nu. Men tyvärr ser det ut så här hemma hos mig ibland. Neddragna persienner. Solen ligger på mitt vardagsrumsfönster från lunch till sen eftermiddag och det blir som en bastu här inne. varmt och klibbigt. Ser tråkigt ut jag vet! Men när solen gått ner lite bakom huset på andra sidan gatan åker persiennerna opp och det sköna kvällsljuset välkomnas in.



Idag efter jobbet mötte jag syster och Mira på stan för att titta på lite kläder till syster. Imorrn ska nämligen systrarna L sitta här och äta god mat och dricka lite vin och sen gå ut. Jenny har ju inte varit ute på evigheter så det är dags. Vår "lillasyster" och barndomsvän Ida kommer hit nästa helg så då blir det fest igen :) Men det är syster så värd!

Nu ska jag ner i tvättstugan sen ska jag lägga opp fötterna på bordet och ta ett glas vitt och njuta av att det är helg.



Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas Ni får det så roligt!

Kram

2010-04-17 @ 10:40:49
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Kecka

Tack Mia. Du kan väl kolla om du kan komma nästa helg när Ida kommer. Kramis

2010-04-17 @ 10:56:16
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0