Vitt och ljust



Idag har de sista bitarna tapet kommit upp. Lillebror, som är något huvud längre, kom hit och hjälpte mig så nu är sovrummet ljust och fint :). Pappa ringde idag och sa att han och Inger skulle komma in på fredag och då ska jag köpa den nya sängen. Det ska bli så skönt. Kort på det nya rummet kommer under helgen antagligen.

Det är skönt att ha lite kul att de fram emot nu. Volbeat, vinprovning, bio, Madonna och SEMESTER. Jag ska ha semester för första gången på jag vet inte hur många år. Nu ska någon annan få jobba istället för MIG :) Har inget planerat i sommar men det känns skönt. Jag bara hoppas på bra väder.

Nu ska jag fixa gardiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0