Vår, kom hit!



Jag blev så glad när jag vaknade i morse och såg att solen sken ute. Sen när jag skulle gå till träningen...WHAT. Det blåser ju faan smådjävlar ute. Fast i lä är det riktigt skönt.

Var och tränade på Friskis. Ett bas pass "bara" så jag blev inte så svett *skryt*. I morgon är det dags för medel pass. På vägen till träningen var jag förbi mammas jobb och skrev ut hockeybiljetterna tills i morgon. Just det..skrev ut. Nu måste man ha en skrivare för att kunna gå på hockey oxå. Jäkla dret!
Jag tog mig en promenad ner till stan efter träningen och solade. Så Mia, jag lovar jag är preciiiiis lika brun som dig nu..höhöh..yeah right!

Ska bli intressant att se min första dåliga månadslön i veckan. Man blir inte rik på att bara jobba 75%. Det är nästan så att jag saknar att jobba natt och plöja 60-70 timmar i veckan. Jag hade ju pengar iaf..haha. Denna månad ska det hållas i kosingen men en sak ska prioriteras. SKOR! Ett par till jobbet, ett par nya stövlar och gympaskor. Skulle behöva ett par bättre pumps men det är inte dödsviktigt just nu. Jag kan ju ändå inte gå i högklackat.

Jag såg förresten att det är våffeldagen i morgon. Jag som åt våfflor nyss. Jag ska då göra tvärt om heeela tiden. Fast..jag sket ju i semlorna i år också.
Nu ska jag duscha, sen blir det OTH, Gossip girl och Heroes.

*kjam*



Kommentarer
Postat av: E

Sådär skulle gärna min kyl få se ut. Nu är det bara sylt, saft och diverse olika marmelader som bor i den.. Ja en stackars ost tror jag finns där också.



Jaja, inte så värst intressant info kände jag nu men tyckte ändå att det skulle få komma ut.

2009-03-24 @ 16:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0