The Hives



Jag har just ätit frulle. Vatten och bröd bokstavligt talat. Jag hann inte handla igår så det ekar i mitt kylskåp så jag fick ta vad som erbjöds. Knäckemackor med messmör och Billinge ost och kranvatten. Det låter fattigt värre jag vet.

Igår var jag, Emma och Helena på The Hives. Måste ärligt säga att jag inte lyssnat jättemycket på dom innan men det var en riktigt bra konsert. Röj från början till slut. De är mycket bättre live än på Media Player kan jag säga :) Träffade lite bloggfolk oxå. *vinkar till F & M* :)

Ikväll blir det vinprovning hos Loysan. Det ska bli mycket trevligt ochjag trotsar snön och tar kjol och pumps i alla fall. Jävla snö, jävla snö, jävla snö. Så..nu fick jag ur mig det oxå.

Lite bilder från gårdagen. Inte bästa kvaliten jag vet men jag vägrar trängas med folk.








Kommentarer
Postat av: E

Jag bara ler.. Va hur bra som helst =)

2009-03-28 @ 14:49:25
Postat av: Jessica

E: Mucho good! Och Pelle är ju grym...och söt :)

2009-03-28 @ 14:55:30
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: Frida

härligt!

2009-03-29 @ 15:06:07
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: kim

OMG vad Hives är bra live... O Pelle är ju ashet! Ögongodig + bra musik= win win!

2009-04-06 @ 08:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0