Meningslöst inlägg



Idag har jag mått illa nästan hel dagen. Jag hade tänkt ta en långpromenad i solen men vågade inte om jag skulle kasta opp så att säga. Som tur var gick det över på jobbet under kvällen.

Jag har en tråkig jobbvecka nu. Är ledig på torsdag men ska på utbildning av vårat datasystem. Fredag är jag oxå ledig och då tänkte jag kanske dra en repa på stan. Emma, lunch på stan på fredag kanske? Hela helgen spenderas på jobbet med två delade turer så det blir en lugn helg. Skönt i och för sig.
Imorrn blir det bio med gamle sambon. Jag ska äntligen få se "Män som hatar kvinnor".

Jag märker att jag bara längtar hem till min säng när jag är borta:) Gissa om någon är nöjd med nya sovrummet. Nu ska jag gå in dit med datorn, titta på nyaste Gossip Girl och OTH, läsa nya ELLE och Chic och sen sova.

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vi var på den filmen innan vi åkte. Riktigt bra tycker jag.



Illamående hela dagen. Inte bra inte. Bra att du mår bättre nu.



Jag behöver väl inte tala om att vi har det bra här, för det vet du ju redan. Men jag kan ju ändå nämna det!!



Kram

2009-03-17 @ 22:16:05
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men hallå där!! Skulle inte vi gå på den tillsammans?? Vad är detta för fasoner? Måste ju se den innan det är dags att kalva!

2009-03-18 @ 08:07:11
URL: http://jennyler.blogg.se/
Postat av: E

Lurre-burre på fredag låter töppen! Vi bokar't!

2009-03-18 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0