Yippie..helg! :)



Vaknade imorse kl 05.20 i exakt samma ställning som jag somnade. Har haft värsta energin på jobbet, nästan lite rastlös. Shoff shoff så var tanterna och farbröderna uppe, klädda, nykammade och mätta i magen. Jag ser nog fram emot i morgon då det blir kalas och födelsedagsfest :) Jag är så nöjd över att veckan är över och jag får vara ledig i helgen. Pepp Pepp!!!

Efter jobbet åkte jag till bibblan och röstade. Denna gången tittade jag noga på valsedlarna innan då det höll på att bli HELT fel sist jag röstade *S*
När Emma slutade jobbet kom hon och hämtade mig och så åkte vi till Bergvik och IKEA. Fick jättefina vinglas av Emma i fölsepresent :) Tack vännen!

Ikväll tänkte jag nalla åt mig tvättstugan om ingen gör det innan mig så slipper jag gå upp klockan 07.00 imorrn och tvätta. Sen ska jag fixa lite inför dagen imorrn.

Jag skulle vilja fira nationaldagen någonstans imorrn och vara lite så där svensk men kalaset får bli mitt firande.

Nu, en kall Corona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0