Update



Okej lite dålig uppdatering i bloggandet jag vet. Var ledig igår och då var jag bort till syster en stund och var barnvakt. Jag och Mira satt på balkongen en stund och glassade. På eftermiddagen gick jag runt på stan i jakt på kjolar. Snacka om att ha svårt att hitta underdelar. Hittade dock en marinblå kjol på HM + tre toppar på rean ( 50 :- var ). Fick med mig lite armband hem oxå.

Jag ska snart gå till Ventilen och lämna in min cykel. När jag skulle cykla hem från jobbet i måndags kväll upptäckte jag att jag har punka på bakdäcket. Typiskt! Tror ågon fibblat med däcket då den där grejen man pumpar in luft i inte är hel.

Ska ge mig ut i solen lite innan jag beger mig till syster igen och hjälper henne lite innan flytten.

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0