The boat



Läste i VF idag att Båten tydligen måste flyttas. *hmpf* Varför då om jag får fråga? Pråmen/Båten har alltid legat där och så ska det vara tycker jag. Jag tycker det är lite fint med en båtrestaurang mitt i stan. Det är lixom lite speciellt...udda..tradition..nostalgi. So let's keep it there shall we?! Nu har kanske inte jag så mycket att säga till om i den här frågan :) Men den ligger ju perfekt..vart annars ska den ligga?
Men tydligen tycker vissa att "det är tråkigt att behöva bemötas med en så ful och anskrämlig så kallad "båtrestaurang", när man ska över Klarabron in mot Karlstads centrum" / Låf
Stackars Låf! Titta inte på Båten så om den stör dig. Du behöver inte gå dit och käka heller för den delen. Vad trött jag blir på fölk!

Jag sitter och pushar för Båten här men sen att jag inte ens hunnit dit och testa stället sen det invigdes behöver vi inte prata om...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Själv ska jag äta där för femte gången den här veckan. Aningen överdrivet kan man tycka ;)



Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 16:03:11
URL: http://hannahannahanna.wordpress.com
Postat av: Jessica

H: God mat med andra ord?! ;)



Hoppas ni får en jättebra Midsommar med! Kram

2009-06-18 @ 19:28:33
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0