Summerday



Jag satt några timmar nere vid Vågis och solade och läste bok. Efter ett tag kom molnen och jag vart sugen på att gå på stan. Knallade hemåt, duschade och POOF..så var shoppingsuget borta. Jag gick istället till Konsum och köpte lite frukostgrejer mm. Mat is da shit! :) När jag kom hem satte jag mig och bläddrade i nya tidningarna och käkade lite naturgodisnötter. Gud vad gott det var med något salt. Somnade sen gott i sängen. Har just vaknat och ätit lite youghurt och tekaka och inväntar lite Allsång  och Morden i Midsomer med morötter med dipp :) Finns det några människor kvar i den där lilla staden?? *S*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Ja usch det är inte kul alls! Kram!

2009-07-01 @ 09:31:14
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt
Postat av: Linda

Nu ska jag vara lite petig, men om jag inte är heeelt ute o cyklar så är Midsomer ett område med flera byar i... om en kommun typ. :)

2009-07-01 @ 09:39:13
Postat av: Therese

Jag har bestänt mig för att räkna alla som dör i sommarens säsong av Morden i Midsomer. Igår dog 3 och eftersom jag missade förra veckan får jag väl lita på min mamma som trodde att det dog 3 även förra veckan. Det gör att det sammanlagt är 6 stycken än så länge. Jag tippar på att vi kommer upp i över 35 döda sammanlagt.

2009-07-01 @ 10:03:08
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Jessica

Emelie: Hoppas du känner dig bättre snart! kram



Linda: Ingen jävkla aning du..hör bara om Midsomer hela tiden..men du kanske har rätt :) men ändå..hehe



Therese: Oj..hela samhället är utdött snart då..hehe

2009-07-01 @ 22:06:02
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0