Sicken hetta



Usch vad jag hatar att jobba helg. Speciellt när det är 30 grader varmt ute och man hellre hade lagt  kröppen på stranden med kompisarna och haft det gött. Men men. Har jobbat ett grispass även idag + 1 timmes övertid som jag säkert inte får nåt för.
Nu, slut på klagomålen :)
Efter jobbet stannade jag på stan. Köpte parfym, Corona, hudlotion och en brassetol. Fick hem brassestolen fint på cykeln :) Tog med den ner till Vågmästaren och satt i solen och läste lite. Tror jag slumrade till lite oxå. Nu tar jag mig en kall Corona framför tv'n. Ska ta en kall dusch snart oxå och invänta kvällens avsnitt av Criminal Minds och njuta av att jag är ledig i 2 dagar.

Glad värme på er :)


Kommentarer
Postat av: Linda

... o glad värme till dig min goa vän!

2009-06-29 @ 22:20:58
Postat av: Jessica

Linda: thanx :) Snart dags att ses du!!! :)

2009-06-30 @ 07:04:35
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0