My day off



Jag har en ledig dag efter att ha jobbat helgen. Mycket skönt men det är tråkigt på samma gång. Ingen annan som är ledig ju. Men men!
Jag var till tandhygienisten på förmiddagen. Klarade besöket galant :) Efter det mötte jag Emma på Wilma's för lite lunch FASTÄN jag inte fick äta förrän kl 12.30 sa de hos tandläkaren. Men det sket jag fullständigt i. A girl has to eat!
Gick till Myrorna efter lunchen och köpte lite billiga böcker och sen tog jag för omväxlings skull bussen hem. Ville inte se ut som en dränkt katt. (Nu skiner visst solen ute ) Yayyyy!
Jag har bakat två kladdkakor som jag ska ta med till jobbet imorrn och bjussa på. Blir till att baka två till tills på lördagskalaset. Ska försöka städa lite här hemma med om orken orkar. Jag ska i alla fall cykla och hämta ett försenat paket från H&M där ett par skor finns som jag HOPPAS ska passa. *cross your fingers*



                                              Mitt Vackra Boston

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0