MJ



Okej det har väl inte undgått någon att popikonen Michael Jackson har gått bort. Jag är inge Mega super duper crazy faan av honom men har alltid tyckt om hans musik och han har varit revolutionerad när det gäller musik och dans. Jag har lyssnat lite extra på hans musik idag. Jag lyssnade mycket på den när jag var yngre. Såg honom ofta på då braiga  och musikspelande MTV och tänkte: Jaha..där är han Michael Jackson...bra låt". Jag fattade nog inte vad stor han var och ÄR. Ett geni på sitt sätt. Det kom en tår när jag läste om hans bortgång. Kändisar ska finnas där..alltid..lixom..odödliga nästan. Men jag hoppas att han har det bra vart han än är. R.I.P Michael. We will remember you forever!!!

Ett bra moment!!! ( av många)

Gör en moonwalk....Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0