Vacation around the corner



Har varit på middag hos världens bästa lillasyster ikväll efter jobbet. Det bjöds på kyckling, potatissallad och grönsallad. Mycket gott! Bara för mig att bjuda igen :) Hängde lite med lilla också Mira naturligtvis.
I morgon jobbar jag sista dagen innan semestern. Sååå skönt. Synd bara att det är mellan 07.30 -21.30. Heeela dagen. Är det okej väder åker jag till Emma på måndag. Hon är hos sina päron i Krillehöla och slappar innan hon drar till Halmstad. Jag tar nog med mig skumpaflskan dit och firar lite i så fall. På onsdag blir det nog lite firande av semester med Loysan och en bio med fd sambon ska hinnas med iveckan oxå. Harry Potter ska ses!!!

Nu boken i hand och kröppen i säng.

Boktips: "Begrav mitt hjärta vid Wounded Knee" av Dee Brown. Bra om man är intresserad av Nordamerikas indianer...vilket jag är.

Gunatt

Kommentarer
Postat av: Louise

semestern är efterlängtad. Vi får höras om onsdag!

2009-07-19 @ 15:21:30
URL: http://sakleterskan.blogg.se/
Postat av: Jessica

L: Absolut!!!! Vi måste ju fira semestern ;)

2009-07-19 @ 21:58:50
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0