Minisemester



Har just kommit hem från jobbet och fått i mig lite mat. Sen måste jag packa för efter jobbet imorrn åker vi till Karlskoga och hjälper pappa och sen på torsdag åker vi vidare till Stockholm. Ska bli så skönt att komma bort lite. Se fina staden och vänner, grilla lite och shoppa :) Just what I need!
Nu ska jag kolla slutet på Morden i Midsomer. Är lite förtvivlad attt jag inte kunnat se hela men slutet är bättre än inget :)

Eftersom jag inte fattat än hur man mobilbloggar så får väl ni som vill mig nåt ringa eller messa mobilen istället ;)

Take care!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en skön minisemeter! :)Är i Thn nu, men åker ut till kusten å båten i morgon igen. Har vart hos ortopeden i dag å fått nytt gips.. MYCKET mindre å lättare än det andra. Hurra säger jag. Nu är man lite mer människa tack å lov.

Kram

2009-07-08 @ 20:01:20
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad skönt för dig! ha det så bra på kusten puss och kram

2009-07-10 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0