I need a vacation



Längtar efter min välbehövliga semester som börjar nästa vecka. Jag ska bara ha det gött, läsa nybeställda och (förhoppningsvis) bra böcker, organisera lite hemma och SOLA. För det SKA bli sol nu har jag bestämt. Den lilla solbränna jag fick av det forna fina vädret har i stort sett gått bort. Jag skulle vilja åka tillbaka till Stockholm en dag eller två. Gå runt i fina staden och bara njuta. Någon som vill följa med kanske? :)

Det var ju synd att jag missade detta när vi var i hufudstaden i helgen. Finns även ett klipp när de gjorde det på C-stationen. Coolt!

Nu ska jag greja lite här hemma..eller kanske läsa lite. Mamma och stvfader kommer förhoppningvis hit sen och fixar min cykel. Blir dyrt att åka buss.

Tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0