The truth


Mia har utmanat mig att skriva 10 sanningar om mig själv. Så here we go!

1 Pratar ofta med mig själv

2 Gillar att titta på sport. Blir tokig när jag kollar på t ex hockey och handboll. Skriker, hoppar och klappar frenetiskt.

3 Älskar att vara uppe sent på nätterna..jag får lixom saker och ting gjorda här hemma då på nåt konstigt sätt.

4 Är konstant hungrig

5 Är LIVRÄDD för att försova mig. Kollar klockan minst 8 gånger innan jag kan somna

6 Är även livrädd för spindlar och hajar. Skulle aldrig ha tittat på "Imse vimse spindel" och "Hajen"

7 Gillar dock skräckfilmer väldigt mycket. Även om jag inte kan sova sen.

8 Är en linslus som alltid ska ha med nunan på bild. Lika kul är det att ta kort tycker jag.

9 Var "kär" i Mats Sundin när jag va typ 13 år. Joey I NKTOB fick mitt hjärta ett tag oxå.

10 Skriver upp roliga saker som folk säger, som felsägningar och sånt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Se där ja! Det var väl inte å svårt! Ha ha...

2009-01-27 @ 19:21:00
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia: den som väntar på nåt gott ;)

2009-01-27 @ 21:30:17
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0