Update


Okej, Mia tycker jag borde uppdatera bloggen..och det har hon ju rätt i. Jag vet bara inte vad jag ska skriva. TORKA! Ibland är huvudet fullt av grejer man vill skriva och ibland slåt vakumet till och det blir tomt. Det händer inte så där jättemycket just nu..mest jobb.

Det blev lite fest i måndags av alla dagar. Jag låg hemma i soffan i myskläder och hade planerat att gå och sova för att sen ställa klockan och gå upp pch se Småkronornas VM-match i hockey. Men så ringer Fredda och lurar ut mig på dumheter. Och jag lurade med Emma såklart.  Eller ja..vi är väl inte svårövertalade. Vi mötte dom på Pitchers för ett glas (läs 3 kanske) och sen gick vi vidare till Harrys för ETT glas till. När Fredda är med blir det alltid efterfest och denna gången blev det Emma som fick stå för lokalen. Vi packade in oss i en taxi, åkte föbi Statoil och köpte ponköl och chibba och sen åkte vi hem till Emma. Där hägrade hockeyn som tyvärr ju inte slutade så kul.
Jag hade kvar en flaska skumpa sen nyår så den öppnades och det skålades hit och dit. Min mage gillade inte skumpan så jag och herr Alvedon gick och lade oss i Emmas säng. Efterfesten fortsatte utan mig till ca 07.30 då grabbarna åkte hem.
Dagen efter körde jag och Emma en bakis-repris (utan bakis-känsla dock) med mat och Hipp Hipp. En klassiker! :)

Helgen som kommer ska bli mycket lugn. Min plånbok ska inte öppnas mer än nödvändigt. Just nu har jag lust att bara vara hemma och glo på film och vara totalt osocial. I need those nights sometimes! Vi får se vad som händer. ALLT kan hända!

Ska förnya mitt kort på Friskis imorgon oxå. Mitt nya liv ska börja vilken dag som helst..hoppas jag.

Så..nu vet ni vad jag gjorde i måndags i alla fall :) Och lite vad som ska hända..hehe

Ps: Just det..har fått en repa i min fortfarande lite nya mobil. Annoying!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Mia

Hi hi.. härligt. Det var väl inte så svåt. ler Närå... jag vet..ibland finns verkligen INGET att skriva om.. eller så har man lixom bara inte orken eller lusten. Men det var kul å läsa om måndagens bravader! Kram

2009-01-08 @ 16:20:07
URL: http://miapiafia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0