Spara OCH Slösa



Idag har jag sparat ca 100:- OCH varit lite kulturell..eller vad man ska säga. Jag var inne på bokhandeln och letade ny bok och det finns en som jag velat läsa länge. Pocket, dock på engelska och kostar runt 100:-. Jag kände mig snål och lade tillbaka boken på hyllan: Men jag löste det. Jag gick till bibblan och LÅNADE boken GRATIS. Sen att jag betalade en gammal skuld på 140:- behöver vi inte prata om. Inte heller att jag var tvungen att köpa hudlotion, ansiktskräm, flour, hårfärg och hämta ut nya p-piller. Hej då pengar!

Min helg blir mycket lugn och det ser jag fram emot. Ikväll blir det nog soffan, myskläder och boken. KANSKE slänger ett öga på Let's Dance, bara för att.
I morgon blir det middag hos syster yster. Ännu en lugn hemmakväll och det behöver jag och min plånbok just nu.
När jag kom hem väntade ett roligt brev på mig från min familj i USA. Fick lite kort på barnen, eller ja..barnen är kanske fel att säga snart. De fyller 17 och 14 år i år. Chris KÖR honom och Corey själv till skolan nu. Snacka om att jag kände mig gammal när jag läste det.

Vad händer hos er då?

Ps: Förresten, om det regnar i morgon är det mitt fel. Jag dödade Herrhagens största spindel i källaren innan. Den var så HÄR _________ stor.....mellan ögonen...minst! Huh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0