Dream on



Okej, inatt drömde min gravida syrra att jag ringde henne och talade om att JAG är gravid. Hon ville naturligtvis veta vem pappan var eftersom jag tydligen inte träffade någon i drömmen heller. Men jag hade sagt att det var helt oviktigt vem pappan var. Det viktigaste var att jag hade talat om detta för mamma och hon hade sagt att hon inte är redo att bli mormor och gått och färgat håret LILA. Jenny var tvungen att ringa och fråga mamma idag om hon färgat håret lila. Det hade hon inte.
Jag är mest intresserad av att veta vem faan jag skulle ha barn med så nu väntar jag på att syrran ska gå och sova och drömma vidare så jag får veta vem han är :)



Kommentarer
Postat av: Frida

hahahaha, lustig dröm :) hoppas hon får syn på drömprinsen.

2009-01-14 @ 23:03:26
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jessica

Frida: JAG MED!! S

2009-01-14 @ 23:53:36
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0