Winn Winn



Idag har jag varit på Scandic Winn med jobbet och haft planeringsdag. Det vart väl mest att man satt och lyssnade på chefen men även lite diskussioner. Vi åt god mat på Winn och min mage står i 4 hörn nu känns det som.
Jag har legat på nåt konstigt sätt med nacken inatt för jag har megaont. Ska ta lite Alvedon och värma handduk i mickron så kanske det blir bättre. Rispåse önskas!

Jag hade fått ett litet brev när jag kom hem och Jag har blivit bjuden på tjejkväll hos min gamle studenkompis Anna nere i Hamburgsund den 28 mars. Jag är ledig och kan jag samåka med någon av de andra inbjudna Karlstdstjejerna så blir det kusten då. Det ska bli kul.

På stan efter Winn-dagen gick jag till apoteket. Det enda jar hörde folk prata om runt omkring mig var Alla hjärtans dag och vad de ska köpa/göra. Jag bojkottar den dagen i år. Ja..Mia fyller ju 30 BAST så jag ska inte HELT strunta i dagen :) Välkommen i gammelgänget Mia *flin*

Det gick inte att få tag på Madonna-biljettr idag heller. Anna, har du fått tag på några så LYLLOS dig! ;P Det hade varit så kul att gå på men det sket sig. Emma satt i kö i 3 timmar men det hjälpte inte.

Nu ska jag ta hand om min nacke. Och titta på "Glamour". Tantpoäng på den!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker att din bojkottning av alla hjärtans dag är ett bra förslag. Undrar varför?? :) Jag vill INTE!!! Känner mig så gammal.. Buhuu..

2009-02-10 @ 08:56:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mia:Vi är INTE gamla..kom ihåg det! Be strooong! S

2009-02-10 @ 14:41:12
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0