Snart klart



Det här:



Blev det här:



Okej jag orkade bara sätta ihop två stolar. Jag har så sabla ont i händerna nu så de två andra sätter jag ihop i morgon. Jag måste berätta vad som hände vid IKEA. Vi hade stuvat in allt i bilen och skulle åka hem. Vi har åkt bort till Biltema ca då jag upptäcker att jag tappat min plånbok. Jag irrar runt i baksätet i bilen och letar i mörkret. Mitt i allt ringer mobilen. Jag trycker bara bort samtalet. Mamma säger att vi ska åka tillbaka och kolla vid lastzonen där vi packade in sakerna. Men när vi kommer dit ligger ingen plånbok där. Inte heller i bilen någonstans. Mamma är på väg in till info-disken för att kolla om någon lämnat in den. Då hör jag en röst:

- Är det den här ni letar efter?

Fram kommer en man med min plånbok. Snacka om att jag blev lättad. Han hade hittat den på marken där vår bil stått och tagit hand om den OCH till och med via mitt körkort  tagit reda på mitt mobilnummer hos Eniro. Det var han som ringt mig på mobilen när jag irrade runt i bilen och jag tryckte bort samtalet. Han kunde ju bara ha lämnat in den på IKEA. Snacka om att det finns snälla och ärliga människor. Jag skickade ett sms när jag kom hem och tackade ännu en gång.

Nu ska jag ta min trötta kropp och läsa lite sen sova. Jag ska in och jobba på ledig dag i morgon. VILKEN skräll va? Jag förstår ni är chockade.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: E

Fint!! =)

2009-02-12 @ 09:04:19
Postat av: Maria

Jättefint.. Din tapet som skymtar lite i bakgrunden måste va det nya som kommer nu eller?? ler Gött med plånkan.. som sagt.. det finns snälla människor.. tycker du ska skicka han en liten blomma!

Ha det bra!

Kram

2009-02-12 @ 09:12:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Frida

snyggt! men två stolar till skulle göra det ännu bättre ;)

2009-02-12 @ 09:24:21
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jädrar vilekt flyt! Och väldigt fint bord + stolar.

2009-02-12 @ 16:07:58
Postat av: V

Skrev jag...

2009-02-12 @ 16:08:47
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Jessica

E: :)



M: HATAR de där jävla tapeterna. De ska BÖRT! haha



F: Två till fixar jag idag :) Löver!



V: Tack! :) Ja lite flyt ska man ha ibland.

2009-02-12 @ 16:22:06
URL: http://keckan.blogg.se/
Postat av: E

Jag kommer och vininviger det på lördag =D

2009-02-12 @ 16:45:53
Postat av: Jessica

E: Då hoppas jag att du har 4 stolar att välja mellan..har fortfarande inte satt ihop de två andra..sooon my friend..sooon ;)

2009-02-12 @ 19:25:37
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0