Trötter



Jag satt som vanligt uppe och kollade på Oscarsgalan hela natten. När galan var slut ca 06.00 hade jag varit upp i 25 timmar. Sov i ca 5 timmar sen var det dags för jobb.
Jag tyckte galan var bra, mycket bättre än vissa galor innan. Hugh Jackman var bra som host. Jag var lite skeptiskt i början. Min favvo Kate Winslet vann såklart bästa kvinnliga huvudroll. Det var det jag såg fram emot mest. Mest intressant var att se Jennifer Aniston på scen med Brangelina sittandes endats några meter framför sig. Man såg till och med Jennifer le mot Brad :D Jennifer var för övrigt finast på galan tillsammans med Kate W.

 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt för att i morgon ta hand om massa saker här hemma som jag bara skjuter på. Tomglas ska iväg, embalaget från köksmöblerna ligger på golvet i sovrummet så de måste jag få iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0