Tomma köket



Idag tog jag mig en liten sovmorgon. Mycket skönt. Sova är bland det bästa som finns. Nacken känns lite bättre idag men inte helt okej. Jag har ont i axeln oxå efter allt tungjobb på jobbet. Jag måste sätta igång med träningen nu. Det kommer bli mycket tyngre på jobbet framöver. Pust!

Det kom en tjej och hämtade mina köksmöbler idag som jag satte ut annons om på Blocket. Det känns lite tomt i köket nu men det ska strax in nya köksmöbler. Jag har fortfarande inte hittat någon som kan tapetsera hos mig. Är det någon som är duktig och vill ha en liten slant så hör av er. Det är först och främst mitt sovrum som måste fixas så nya sängen kan inköpas.

Nu ska jag läsa lite och sen duscha och jobba kvällen. Ha en bra dag där ute!



Kommentarer
Postat av: E

Åh, fick en radio av min snälla arbetsgivare att ha på kontoret idag och nu spelas den där suveräna låten Pokerface. Hur var det den gick nu igen... Cherrypie, cherrypie no you can't read my pokerface?! =D

2009-02-11 @ 15:29:17
Postat av: Jessica

E: Ja jag hör inte att hon sjunger nåt annat höhöhö =D

2009-02-11 @ 15:31:28
URL: http://keckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0